Postcrossing

Zo ik heb een nieuwe verslaving. Postcrossing! Je stuurt kaartjes over de hele wereld
naar random mensen. En je krijg natuurlijk ook kaartjes. Hoe werkt het?

1. Registreer om vervolgens in te kunnen loggen.
2. Vraag maximaal vijf adressen tegelijk aan op de site. Dit gebeurt volledig willekeurig en computergestuurd.
3. Stuur de kaart naar het adres, zodra de ontvanger jouw kaart ontvangt zal hij de ID registreren die bij de kaart hoort. Jouw adres zal aan een willekeurige persoon in een ander land worden gegeven en je kan zelf nog een kaart sturen.
4. Wacht totdat je een kaart ontvangt.
5. Registreer de ID van de kaart op de site.

Nu heb ik al een kaartje voor een Chinees meisje en een Amerikaanse man. Verder moet
ik nog 3 kaartjes vinden voor een Engels, Duits en Fins meisje! Ik ben ook erg benieuwd
naar de kaarten die ik zelf krijg. Je kunt op je profiel aangeven wat je leuk vindt.

Ga je ook postcrossen? Ik zal al mijn ontvangen kaarten laten zien. :)

3 comments:

  1. Nee, alleen de kaarten die je koopt en de postzegels. Maar kaarten kun je ook zelf maken :D

    ReplyDelete
  2. oke, ik ga me denk ik aanmelden :D

    ReplyDelete