10 dingen...

...die ik deze zomer wil gaan doen.

Op nummer 1. natuurlijk fotograferen! Ik ben van plan weer veel shoots te doen. En gewoon leuke
foto's maken met Nanne, Henrike en Carlijn!

laurablaen.jpg picture by ByLaura

2. Op vakantie! En deze keer mag ik niet klagen, want ik ga naar Kroatiƫ en Denemarken.
Ik kan niet wachten :).

En dan maar gelijk op nummer 3. Vana in Kroatiƫ meeten!



Op nummer 4. picknicken! En dan natuurlijk alles zelf maken. Jamjam.

5. En als ik het dan toch over eten heb, met Nanne alle recepten uit dit boek maken!

En dan nummer 6. Deze zomer wil ik graag mijn kamer veranderen.

En niet te vergeten. 7. Winkelen! Daar krijgen we nooit genoeg van, hihi.

8. Een beter conditie krijgen is ook wel een idee...

9. En bruin worden!

En deze zomer perfect afsluiten. Op 10. Flevofestival!


1 comment:

  1. Deze zomer wordt echt super leuk! Ik kan niet wachten tot de vakantie.

    ReplyDelete